BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 6, 2010

~ SELAMAT HARI RAYA ~

Raya dah nak tiba.. Sempena raya ini saya nak mohon maaf kat semua yang mengenali saya.. Mungkin ada kata-kata @ perbuatan saya telah menyinggung perasaan anda.. Mohon ribuan ampun dan maaf terutama dekat mama ngan papa.. Kakak minta maaf sebab masih gagal untuk jadi anak yang terbaik.. Kakak cuba jadi yang terbaik tapi dalam diam kakak cuba juga buat yang tak baik :(... Untuk Halim tersayang, siapa sangka raya nie memberi kesedihan pada kita.. Saya juga dah cuba jadi yang terbaik untuk awak.. Yang ter terbaik.. Tapi ape lah kuasa saya untuk mengubah sesuatu.. Minta maaf sangat2 sebab tak mampu nak jadi seperti yang awak harap kan.. Semoga hubungan kita kekal ke jinjang pelamin dan semoga kita saling menerima setiap kekurangan kita..


Selamat Hari Raya semua... Semoga Syawal kali ini memberi sinar kebahagiaan dan keceriaan kepada anda semua... :)

0 comments: